Sitemizden Yararlanmak İçin Üye Olunuz !!!
Pozitif Seyir



 
AnasayfaİletişimTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 makarna diyetini denedinizmi

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
CooL_LiFe
™Pozitif Seyir™
™Pozitif Seyir™



Uyarı Seviyesi : Uyarı Yok

Kayıt tarihi : 07/08/10

<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 269

<b>Nerden</b> Nerden : istanbul

<b>Yaş</b> Yaş : 24

Cinsiyet : Erkek
Ruh Halim : Tehlikeli

Tuttuğu Takım : Galatasaraylı


MesajKonu: makarna diyetini denedinizmi   Perş. Ağus. 12, 2010 6:38 pm

Haftada 3-4 kilo vererek istediğiniz forma
kolayca ulaşabileceğiniz bu diyet kaçmaz.Makarna ve karbonhidrat
ağırlıklı bu diyeti 14 gün boyunca uygulayabilirsiniz. Akşam yemekleri
için sınırlama yoktur; verilen ölçüyü iki kere yiyebilirsiniz. 1. gün
Sabah: Üzerine tereyağı ya da margarin sürülmüş iki ince dilim ekmek, 2
mandalina, çay veya kahve. Öğle: 1 tabak makarna, 1 kase yağsız salata.
Akşam: Yarım tavuk, 1 kase yağsız salata (havuç, kıvırcık, çoban).2. gün
Sabah: Üzerine tereyağı ya da margarin sürülmüş iki ince dilimekmek, 2
mandalina, çay veya kahve. Öğle: 1 tabak makarna, 1 kase yağsız salata.


Akşam: Yarım tavuk, 1 kase salata (yağsız olacak limon, sirke konabilir).

3. gün

Sabah: Üzerine tereyağı ya da margarin sürülmüş iki ince dilim ekmek, 2 mandalina, çay veya kahve.

Öğle: 1 tabak makarna, 1 kase yağsız salata.

Akşam: 10 adet ızgara köfte, ekmeksiz az yağlı kıymadan olacak (teflon ya da ızgara).

4. gün

Sabah: Üzerine tereyağı ya da margarin sürülmüş iki ince dilim ekmek, 2 mandalina, çay veya kahve.

Öğle: 1 tabak makarna, 1 kase yağsız salata.

Akşam: 10 adet ızgara köfte (ekmeksiz az yağlı kıymadan olacak - teflon ya da ızgara).

5. gün

Sabah: Üzerine tereyağı ya da margarin sürülmüş iki ince dilim ekmek, 2 mandalina, çay veya kahve.

Öğle: 1 tabak makarna, 1 kase yağsız salata.

Akşam: 3 biftek, 1 kase salata (yağsız).

6. gün

Sabah: Üzerine tereyağı ya da margarin sürülmüş iki ince dilim ekmek, 2 mandalina, çay veya kahve.

Öğle: 1 tabak makarna, 1 kase yağsız salata.

Akşam: 3 parça biftek, 1 kase salata.

7. gün

Sabah: Üzerine tereyağı ya da margarin sürülmüş iki ince dilim ekmek, 2 mandalina, çay veya kahve.

Öğle: Yarım kilo meyve.

Akşam: 3 porsiyon balık, 1 kase salata.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://pozitifseyir.hareketforum.com
 
makarna diyetini denedinizmi
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Adım Adım Sağlık :: Diyet - Sağlıklı Beslenme-
Buraya geçin: